שאלות ותשובות
נעים להכיר,
מובייל פלוס הוקמה בשנת 2010 והינה יבואנית ומשווקת מוצרי איכות לסלולר. אנו עוסקים בייבוא, שיווק והפצה סיטונאית למעבדות וחנויות בכל רחבי הארץ.
הודות לוותק, ליכולות הייבוא והרכש שלנו ביכולתינו להציע את המחירים הטובים והזולים ביותר בשוק מבלי להתפשר על האיכות, באחריות!
למה לבחור דווקא בנו?
מעבר למחירים הנוחים ולשירות המקצועי, היתרון הגדול ביותר שלנו הוא היצע המוצרים הענק שיחסוך לכם את ההתרוצצות בין הספקים השונים.
בנוסף, במידה ותבחרו בכך, אנחנו נשמח לחלוק אתכם מהניסיון שצברנו, לגבי בחירת המלאי הראשוני של המוצרים בעסק (במידה ומדובר בעסק חדש) ובתחומים נוספים.
אילו מוצרים ניתן למצוא אצלנו? אילו מותגים?
ניתן למצוא אצלנו אביזרים, מגנים, חלקי חילוף ומסכים וכמו כן ציוד מעבדה מתקדם.
אנו מוכרים מגוון רחב של מותגים כגון: מוצרי סנדיסק, סמסונג, אפל, JBL, OtterBox ,LogiTech ,SmarTech, Anker ועוד…
האם ישנו שירות ייעודי לחנויות חדשות?
במהלך 14 השנים האחרונות עזרנו למאות עסקים חדשים לבחור את המוצרים הנכונים, להקים מלאי ראשוני ורווחי
ולהתאים את המוצרים לקהל הלקוחות הפוטנציאלי.
ניתן לפנות אלינו טלפונית או בוואטסאפ החברה, או להגיע לבצע הזמנה במשרדים בחולון (בתיאום מראש) ונשמח לסייע.
-
אגב, אנו מעניקים הנחות ענק לפתיחת חנות! כמו גם לקנייה כמותית!
האם ניתן לשלם בדרכים נוספות, מלבד כרטיס אשראי?
אנו מכבדים את כל צורות התשלום: מזומן, אשראי, צ'ק, העברה בנקאית וכמובן באמצעות תשלום ב-BIT או Paybox
כיצד עובד המשלוח ומהו זמן האספקה?
-
משלוח עם שליח חברת קרגו הוא 35 ש"ח (בהזמנה מעל 800 ש"ח לפני מע"מ המשלוח חינם) זמן האספקה לרוב הוא מהיום למחר במידה והמשלוח נעשה בשעה סבירה, יחד עם זאת ייתכנו עיכובים.
-
בנוסף אנחנו עובדים עם חברת UPS, כך שניתן לבחור מבין השתיים
האם ישנם אחריות על המוצרים?
על מטענים, אוזניות, כבלים, רמקולים ומכשירים ניתנת בדרך כלל אחריות לשנה
ועל מסכים וחלפים בדרך כלל ניתנת אחריות ל-3 חודשים. פנו אלינו לפרטים נוספים או לגבי מוצרים מסוימים.
מה קורה כאשר מוצר הגיע תקול?
אם מדי פעם קורה שמוצר התקלקל בדרך אלינו או אליכם, במידה והמוצר שקניתם תקול מכל סיבה שהיא, תוכלו לשלוח אותו אלינו ולהזדכות בעבורו.
-
משלוח איסוף מלקוח עולה לנו כמו משלוח נוסף (גם אם יש לכם הזמנה חדשה שאתם צריכים לקבל מאיתנו)
ולכן אנו שולחים משלוח איסוף ללא עלות כאשר שווי המוצרים התקולים 200 ש"ח ומעלה
האם ניתן להחזיר מוצרים שאינם נמכרים?
אין אנו נוהגים לקבל מוצרים שלא נמכרים חזרה, אך במקרים מסוימים נוכל להתגמש.
האם ניתן לבחור צבעים במהלך ההזמנה?
מלאי המוצרים והצבעים דינמי ומשתנה באופן יומיומי ולכן אין באפשרותנו להתחייב לצבעים מסוימים,
אנו משתדלים לייבא ולשווק את הצבעים הפופולריים ביותר, ומשתדלים לערבב הצבעים בהתאם למלאי הקיים בעת ליקוט ההזמנה.
יחד עם זאת אם אתם צריכים רק צבע מסוים, לא רוצים צבעים מסוימים\מעדיפים צבעים מסויימים,
או רוצים מקסימום X כמות מכל צבע, ניתן לרשום זאת בהערות.
שימו לב שלרוב המחסן לא יוצר קשר במידה וחסר צבע שביקשתם,
ולכן רצוי שתרשמו את ההערות לגבי הצבעים בכלליות, כך שיאפשר למלקט שיקול דעת בהתאם למלאי הפיזי הקיים במחסן.